ویژگی های یک هاست خوب و مناسب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]

برای راه اندازی یک سایت به دو مورد مهم یعنی هاست و دامین نیاز داریم.

هاست خوب دارای فضا و پهنای باند مناسب است.

در میزبانی وب جهانی، کشور های جهان اول، معمولا فضایی را برای هر هاست در نظر دارند که دارای ۱۰ گیگابایت پهنای باند که بیشتر از ۲۰۰ و ۵۰۰ گیگابایت می باشد به صورت ماهانه در نظر می گیرند، ارائه دهندگان سرویس هاست، که فضای بالایی دارند کیفیت کمی نداشته و سرویس مورد نظر را با ظرفیت بالا به مشتری ارائه می دهند و از وب سایت های کمتری میزبانی می کنند، در نتیجه این میزبانی کم موجب جمعیت کم و کیفیت بالاتری خواهد شد، اگر قصد دارید برای وب سایت خود هاست خریداری کنید از شرکت هایی هاست خود را تهیه کنید که فضای بالایی در اختیار شما قرار می دهند و شما نگران پر شدن فضا نباشید (مانند هاستیناوب)، در این نوع هاست شما بدون نگرانی برای فضا رشد محتوایی را در سایت خود به وجو آورده، به طور منظم بکاپ گیری می کنید و آن ها را در هاست خود نگه می دارید.

یک هاست خوب به طور منظم بکآپ گیری انجام می دهد.

بکاپ گیری در هر عرصه ای دارای اهمیت است، سرویس وب و هاست نیز به بکاپ گیری نیاز دارند. پس زمان خرید هاست دقت کنید که هاست مورد نظر به طورمنظم بکاپ گیری انجام دهند، چون سرور های هاست ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل خرابی و سوختگی شوند که اگر شرکت هاستینگ بکاپ گیری انجام ندهد، اطلاعات شما به طور کامل از بین خواهد رفت این اتفاق چندین بار در شرکت های هاستینگ افتاده است.

رابط گرافیکی یک هاست خوب آسان است.

رابط گرافیکی هاست باید طوری باشد که شما به نوشتن دستورات سیستم عامل نیازی نداشته باشید، بیشتر هاست های ارائه شده در سطح جهان از نوع لینوکس هستند که کنترل پنل های شبیه به هم دارند، اگر برای بار اول است که سایت راه اندازی کرده اید و هاست تهیه می کنید به سراغ هاست هایی با کنترل پنل محبوب بروید، چون اگر در این هاست ها با مشکل مواجه شوید آموزش های زیادی درباره ی آن در اینترنت وجود دارد، کنترل پنل سی پنل یکی از محبوب ترین نوع کنترل پنل ها می باشد. با استفاده از این کنترل پنل ها به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی کرده و مدیریت کنید.

هاست خوب دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

خدمات پشتیبانی خوب به راحتی می تواند در میزان رضایت کاربران موثر باشد، بیشتر مهاجرت ها در وب سایت ها و خرید هاست های جدید به دلیل پشتیبانی انجام خواهد گرفت، قبل از خرید از شرکت مورد نظر درباره ی نحوه ی پشتیبانی آن ها تحقیق کنید، چرا که زمان استفاده از سرویس های موردنظر، برای رفع برخی نیاز ها و مشکلات به پشتیبانی احتیاج دارید، بنابراین قبل از خرید از نحوه پشتیبانی، ساعات کار و وظایف شرکت ها آگاه شوید، بعد هاست مورد نظر را خریداری کنید.

هاست خوب دارای منابع سرور مشخصی است

بهتراست هاست خود را از شرکنت هایی که منابع سی پی یو و رم مشخصی در پکیج های مختلف دارند خریداری کرد، این نوع شرکت ها میزان منابع را در پکیج های مختلف برای کاربران در نظر گرفته اند، با این وجود مشتریان بدون هیچ نگرانی می توانند از منابع اختصاصی که در پکیج ها مشخص شده است استفاده کنید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *